Структура та органи управління

Управління



 

Наш Ліцей - це велика дружня родина, де діти пізнають світ, де вчитель живе інтересами дітей, де опікуються проблемами дитини і допомагають їх вирішувати, де панує добро і злагода.

І для цієї високої мети школа плідно працює. Тому кожний наш вчитель постійно збагачує свої професійні надбання, нарощує свій духовний та інтелектуальний потенціал і прагне до особистої самодосконалості, щоб реалізуватися та обрати належну конкурентоспроможну позицію у глобальному інформаційному та полікультурному просторі й гідно відповісти на численні виклики сучасного суспільства.

В нашому навчальному закладі є широкий спектр можливостей для розвитку вашої дитини.

          Це забезпечує:

  • поглиблене вивчення різних дисциплін; 
  • організацію індивідуальної роботи з обдарованими учнями;
  • реалізації науково-досліднецької роботи МАН;
  • виховання переможців та призерів предметних олімпіад;
  • системну підготовку до ЗНО.

В Ліцеї успішно впроваджується багато освітніх проектів, методичні науково-практичні конференції, різноманітні майстер-класи, тренінги, дебати, круглі столи тощо.

 І ми щиро запрошуємо до співпраці всіх, хто зацікавлений у формуванні людини XXI століття - нової генерації успішної та креативної особистості!

Ласкаво просимо до країни яскравих мрій та творчих звершень Долинського Ліцею "Науковий"! 


Основні принципи управління

Управління освітнім процесом во Ліцеї здійснюється на основі положень Конституції України, Законів «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,   «Національній доктрині розвитку освіти України»,  Положення про загальноосвітній навчальний заклад, «Загальній декларації прав людини», «Декларації прав дитини», державних документів щодо реформування сучасної освіти, нормативно-правових документів, які регламентує діяльність навчального закладу

Стратегічна цілеспрямованість - основний вектор управління навчальним закладом, суть якого полягає у:

- визначенні перспектив;

- визначенні довгострокових цілей;

- знаходження шляхів та організація колективу щодо їхнього досягнення;

- визначенні стратегії менеджменту.

 

Основним завданням управління є забезпечення розвитку закладу, який досягається через інноваційні процеси та якісні зміни:

- технологія планування;

- технологія моделювання;

- технологія проектування;

- технологія прогнозування;

- технологія моніторингового дослідження.

 

Основні принципи управління:

- принцип демократизації;

- принцип поєднання колегіальності з персональною відповідальністю, через:

- педагогічну раду - постійно діючий дорадчий колегіальний орган;

- органи громадського самоврядування (конференція, рада закладу);

- принцип науковості через використання досягнень науки, ППД;

- принцип перевірки фактичного виконання прийнятих рішень;

- принцип оперативності, конкретності, діловитості;

- принцип цілеспрямованості;

- принцип ініціативи і активності;

- принцип оптимізації;

- принцип комплексності.

 

Резервними і важливими ще є:

1. Формування професіональної еліти;

2. Виявлення та підтримка обдарованих дітей.